Olen alkanut nähdä silloin tällöin "alan" unia. Unessa voin olla vaikka keikalla jossain tuntemattomalla osastolla. Viime yönä unessa, jossa tapahtui paljon muutakin, mm. karhu....

1341247.jpg

....huitaisi isääni linja-autoaseman vieressä puistossa (ei siellä taida oikeasti olla sellaista paikkaa) Lahdessa...

1341249.jpg

...mutta toiset ihmiset vetivät isän turvaan, ja hän sai vain mustelmia rintakehään. Samassa kaupungissa kävin (unessani) nuorisoasemalla, ja siellä oli työntekijällä Virve-puhelin...

1341253.jpg

...(joka unessa kylläkin oli suurempi ja musta), ja pyysin että minulle näytettäisiin miten tuo mm. ensihoitajille ja poliklikoilla työskenteleville tuttu viranomaisverkon yhteydenpitoväline toimii.

Toisen kerran olin unessani menossa kesätöihin erään pienen paikkakunnan vanhainkotiin, johon olen oikeastikin joskus miettinyt ottaa yhteyttä, koska sijaitsee lähellä kesämökkiämme. Siellä ei ollut Helsingin veroisia mahdollisuuksia (unessani siis), vaan suuressa huoneessa makasi patjoilla...

1341245.jpg

...vuodepotilaita, jotkut hyvin heikossa kunnossa.

1341252.jpg

Olin (unessani) vasta tutustumassa paikkaan, mutta jouduin heti tekemään kaikenlaisia hoitotoimenpiteitä, koska siellä oli niin ilmeinen tarve. Ajattelin, että töitä täällä riittää, mutta raskas kesä tulee olemaan (unessani).